Slik digitaliserer du arbeidsprosessene dine

Hvorfor bør du digitalisere arbeidsprosessene dine?

Digitalisering handler ikke bare om data. Det handler også om hva du gjør med dataene og hvordan kunnskapen du får fra digitalisering kan gi deg en enklere, mer effektiv og mer lønnsom hverdag.


Unngå å kaste bort tid og ressurser

Når du digitaliserer arbeidsprosessene dine, unngår du å kaste bort unødvendig tid og ressurser på trivielle oppgaver. Tiden du får, kan du i stedet bruke på mer verdiskapende oppgaver. For eksempel kan det være at ansatte bruker den ekstra tiden på å gi kundene bedre service. Eller blir mer effektive, slik at de når flere oppgaver i løpet av arbeidsdagen.

Det er de enkle og repeterbare prosessene som med fordel kan digitaliseres, slik at du har ledig tid til de komplekse oppgavene. Til slutt bidrar digitalisering av arbeidsprosesser til å øke selskapets inntekter.

Hvordan går du fra data til handling?

Du kan få svaret ved å delta i webinaret, der Kaspar Bøgh Christensen fra Nextagenda demonstrerer den nyeste Microsoft-teknologien. Han viser konkrete eksempler fra organisasjoner som har oppnådd økt verdi ved å digitalisere arbeidsflytene sine.

 

På webinaret går vi gjennom:

  • Konkrete eksempler fra organisasjoner
  • PowerBI / Powerplatform
  • Hvordan vi kan levere en app på bare to uker
  • Hvordan administrere dataene og IT-sikkerheten
  • Hvordan komme i gang raskt og enkelt

Webinaret er forretningsorientert og er rettet mot de av dere som er interessert i digitalisering og systemstøtte av trivielle arbeidsprosesser. Du kan for eksempel være ansvarlig for digitalisering, CIO / IT-leder, ansvarlig område eller virksomhetsleder.
 

  • Webinaret holdes 25. mars kl 10.00. 

Du møder Kristian Brendstrup

De siste 16 årene har Kristian jobbet med digitalisering i ulike selskaper og bransjer. Inkludert forsyning, produksjon, transport. Dette har gitt Kristian et godt innblikk i salgs- og serviceprosesser, samt god forståelse av verdikjeder både i og utenfor selskapet.

Kristian har en god drivkraft, tenker ut av boksen og deretter bruker han ideene og teknologiene vi har tilgjengelig for å sikre en god løsning.

Du møter Kaspar Bøgh Christensen

I Nextagenda er Kaspar ansvarlig for Business Applications, dvs. kundeløsninger basert på Microsoft Dynamics 365 og PowerApps.

Kaspar har jobbet direkte med og vært involvert i mer enn 80 CRM-prosjekter de siste 20 årene, og han har jobbet på alle forretningsnivåer. Hans erfaring fra både store internasjonale og mindre danske CRM-prosjekter har gitt ham et unikt innblikk i vellykkede CRM-implementeringer, der ikke bare teknikken lykkes, men hvor løsningen også gir betydelige forretningsresultater.