De mange fordelene som Dispatcher Suite gir virksomheten din, inkluderer ...
Autentisering:
Gjør autentiseringssprosessen rask og enkel siden brukerne kun må angi brukernavn og passord, PIN eller ID-kort for å sørge for en pålitelig og sikker enhetstilgang. Beskytter mot uautorisert bruk ved å sikre tilgang til printenheter og dokumenter, og gjør IT-administreringen ukomplisert ved hjelp av enkel tilordning av print-, kopi- og skannerettigheter til brukere og brukergrupper.
Print Roaming®:
Denne funksjonen betyr at brukerne kan levere printjobber til alle administrerte printere hvor som helst på nettverket ditt, noe som gjør at printingen ikke avhenger av tid og sted! Den sikrer printing fra alle enheter i printmiljøet uten behovet for flere printdrivere, noe som reduserer kostnader og papiravfall tilknyttet jobber som blir sendt til printeren, men som ikke lenger er nødvendige. Den fungerer sømløst fra et enkelt kontor til flere avdelinger på forskjellige kontinenter, og den reduserer behovet for servere ved hjelp av behandling av komplekse printoppgaver på klientarbeidsmaskiner (CBPR)
Rapportering:
Denne funksjonen gjør at du kan spore og registrere alle printjobber, noe som gir en bærekraftig løsning for virksomheter som vil ha oversikt over hvem/hva/hvor/når i printmiljøet deres. Forhåndsdefinerte eller egendefinerte rapporter leverer faktabaserte data- og bruksrevisjoner, med sammendrags- og bærekraftrapporter som gir førsteklasses resultater og informasjon.
Regelbasert motor:
Denne modulen lar administratorer angi individuelle printbetingelser for ulike brukere, inkludert å begrense tilgangsrettigheter for sort-hvitt-printing og gjøre tosidig printing obligatorisk. Printstyring kan håndheves med en rekke forhåndsdefinerte regler der brukeren blir varslet når en regel blir brukt.
Kredittinformasjon og fakturering:
Denne modulen er viktig for utdanningsinstitusjoner og prosjektbaserte miljøer som må ta betalt for skanning- og kopieringskostnader fra brukerne. Individuelle kontoer og gruppekontoer gjør administrative oppgaver enklere, og systemet støtter prislister, kostnadssentre, faktureringskoder og brukskvoter for en ukomplisert kostnadsoversikt.
Mobilprint:
Denne modulen gjør at brukerne kan sende printjobber fra mobilenheter via e-post eller en nettside. En forbedret bevegelighet fører til at brukerne ikke lenger er begrenset til å printe fra arbeidsplassen sin. Den gir sikker mobilprinting via e-post eller web til printere. Trådløs print for Mac- og iOS-mobilenheter gir praktisk og trygg printing for mobile ansatte og støtter gjesteprinting.
Avanserte arbeidsflyter:
Verktøysett for automatiserte arbeidsflyter for å fange, indeksere og rute dokumenter uten problemer. De inneholder et Workflow Builder-verktøy for å lage avanserte arbeidsflyter og tilbyr et omfattende utvalg av tredjepartskonnektorer til Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive med mer.