Vilkår for serviceavtale
- Forsendelseskostnader (fast avgift) for rekvisita
- Arbeid i forbindelse med levering og installasjon av maskin/utstyr som etter Leverandørens oppfatning skyldes manglende forberedelser eller spesiell beliggenhet og adkomst hos Kunden
- Arbeid på Kundens server/klienter/nettverk
- Telefon/- Fjernsupport ved normal bruk og drift av MFP maskin/utstyr.
- Telefon/- Fjernsupport på modellens medfølgende programvare levert og installert av Konica Minolta på MFP maskin og tilhørende driver.
- Support gjelder kun programvare som følger /leveres sammen med maskinen.
- Veiledning og støtte ved førstegangs installasjon / konfigurering av drivere og annen relatert programvare som medfølger aktuell modell og installert av Leverandøren.
- Oppgradering til ny funksjonalitet på maskin/utstyr.
- Tilkobling til Leverandøren sitt system for fjernovervåkning
- CS Remote Care (CSRC) via DCA/HTTPS
- Oppkobling av CSRC via modem er forbundet med en økning i supportavgiften.
- Supportavtalen dekker inntil 2 timer support årlig pr avtale.
- Uaktsomhet og feil oppstått ved brukerfeil, skade eller tap forårsaket av Kundens aktsomhet og/eller brukerfeil (iht. brukeropplæring og bruksanvisning) og/eller unormal bruk av tjenesten
- Arbeid på Kundens server/nettverk eller feilretting på installasjonsstedet
- Skade eller tap forårsaket av uautorisert arbeid utført av andre enn Leverandørens personell eller personell autorisert av Leverandøren
- Skade eller tap forårsaket av brann, vannskade, naturkatastrofer, ustabilt strømnett eller andre utenforliggende forhold
4.9.2Etterskuddsavtaler
