RETHINK DATA SEARCHES

DOKONFIND

Mer enn bare søk -administrer og bruk data


Go beyond search — act on data




Det har lenge vært en utfordring for bedrifter å finne dokumenter, filer og informasjon – en utfordring som blir stadig vanskeligere i takt med at informasjonsmengdene øker og vi står overfor en større mengde ustrukturerte data etter hvert som organisasjonene går over til mer digitale arbeidsmetoder.

Vår bedriftssøkeløsning, dokoniFIND, hjelper deg å få kontroll over dine strukturerte og ustrukturerte data og bruke dem fullt ut.

Vår søkeløsning for bedrifter, dokoniFIND, hjelper deg med å få kontroll over dine strukturerte og ustrukturerte data og å bruke dem fullt ut. dokoniFIND er like intuitiv å bruke som en vanlig søkemotor på nettet, og den lar deg søke i alle dine tilkoblede databaser via ett enkelt tilgangspunkt og hente dokumenter og filer i hundrevis av formater. På denne måten hjelper dokoniFIND deg med å omdanne distribuerte, fragmenterte og vanskelig håndterbare data til en kunnskapsbase som gir innsikt og informasjon og dermed støtter beslutningstaking og handling. Det bidrar også til å redusere risikoen for at organisatorisk kunnskap går tapt når ansatte slutter.
 

Gjør medarbeiderene sterkere med kunnskapsfunn


Den nye versjonen av dokoniFIND markerer en ny milepæl innen funksjonalitet. Den kombinerer etablerte bedriftssøkefunksjoner med smarte verktøy som lar enkeltpersoner se gjennom funnet av dokumenter og jobbe med dem, ved å legge til merknader og notater, organisere dem etter kategori eller legge til dokumenter kronologisk til en tidslinje, eksportere dem til ulike formater og mer.

Disse funksjonene forvandler dokoniFIND fra et enkelt søkeverktøy til en Insight Engine som åpner for kunnskapsfunn i organisasjoner.

Bedriftssøk: dokoniFIND girøyeblikkelig tilgang til alle relevante data fra ett enkelt søkegrensesnitt. Medarbeiderne kan finne alle relevante filer og data i alle tilkoblede databaser – selv når data er «skjult» i e-postvedlegg, skannede filer, notatdatabaser eller lagret i CRM-systemer og skyapper – uten å måtte bytte fra én applikasjon til en annen.

Dokumenthåndtering: Når brukerne har foretatt et søk, kan de se gjennom de hentede dokumentene ved hjelp av forhåndsvisningsfunksjonen i foretrukket visning, og dessuten kjøre et separat søk i vinduet for dokumentforhåndsvisning. En rekke verktøy lar brukerne se gjennom de forhåndsviste dokumentene og arbeide med dem ved å:

  • legge til merknader og notater – for eksempel for å utheve viktige setninger, avsnitt eller bilder med tanke på senere bruk
  • bruke tagger for å spare tid ved å organisere og kategorisere dokumenter for rask og enkel henting og umiddelbar tilgang til data fra tidligere dokumentgjennomganger
  • legge til dokumenter som er funnet, på en kronologisk tidslinje
  •  uten å endre originalene De kan også eksportere forhåndsviste dokumenter til Word, Excel eller PDF, med alle tagger, merknader eller notater de har lagt til, samt filbaner til originaldokumentene

Kunnskapshåndtering: Ved hjelp av dokoniFIND kan brukerne kuratere kunnskapen i dokumenter og filer, slik at senere søk gir raskere tilgang til viktig innsikt. Hvis en dokumentsamling skal sorteres eller reduseres, gjør dokoniFIND det enkelt for brukerne å markere hvilke dokumenter og data som er relevante for et bestemt brukstilfelle, og hvilke som ikke er det. Dette sammen med muligheten til å organisere dokumenter kronologisk gjør det mulig for brukerne å få en mye bedre forståelse ut av informasjonen.
Enkel og effektiv søking og navigering: dokoniFIND har søkepresiseringer, slik at brukerne enkelt kan hente og navigere i relevante data. Blant de mange presiseringene finner vi filtyper, filplassering osv. Den nyeste dokoniFIND omfatter også avansert uttrekk av NLP (Natural Language Processing). Dermed blir alle personnavn, steder og organisasjonsnavn hentet ut fra teksten i alle dokumentene og gjort tilgjengelig.

GDPR og rapporteringsmodul: Tilleggsmodulen dokoniFIND Insight støtter GDPR-samsvar ved å opprette rapporter basert på alle indekserte data. Dette er spesielt nyttig når du trenger å finne og dokumentere filer og data som inneholder personlig identifiserbar informasjon (PII).

Enklere IT

Ingen forstyrrelser: La data bli værende der de er. Ingen rotete konvertering, integrasjon, migrering eller egendefinert koding er påkrevd. dokoniFIND kan finne og hente filer i hundrevis av formater i tilkoblede databaser, uansett hvor de befinner seg, i sanntid.
Sanntidsindeksering: dokoniFIND holder indeksen oppdatert i sanntid.

Enkel skalerbarhet: Start i det små og oppskaler raskt til et hvilket som helst volum av filer og data og et ubegrenset antall brukere, uten tilpasset utvikling eller integrasjonstid.

Integrert sikkerhet: Applikasjonen overholder de sikkerhetsløsninger du allerede har på plass, og sikrer at brukerne bare får tilgang til det innholdet de har tillatelse til å se. dokoniFIND leveres fullt integrert med støtte for Active Directory eller Azure AD. Det betyr at hvis sikkerhetsrettighetene til en bruker endres, blir dokoniFIND automatisk oppdatert.

HTTPS som standard: Gir deg kontroll over bruker-ID-er, og gir sikrere autentisering.

Alltid oppdatert: Du drar nytte av kontinuerlige utgivelser og automatiske oppgraderinger, slik at du alltid bruker den nyeste versjonen av dokoniFIND, og eventuelle nødvendige sikkerhetsoppdateringer aktiveres automatisk.


Dette koster det å søk etter dokumenter i en bedrift

Søk i minutter per dag

Minutter

Antall ansatte

Lønn til ansatt per time

Søk i minutter per dag

Minutter per år 200

Timer per uke 16.67

Lengste søk koster deg ett år

Kostnad per år €21.000

Blir du stressa av kalkulatoren?

Last ned brosjyren

Grunnlag: 252 arbeidsdager per ansatt per år.

Vår online kalkulator er ment som en veiledning og utgjør ikke en bindende beregning. Kontakt oss for en individuell analyse.

dokoni FIND: finn dokumenter og informasjon som du trenger

Den omfattende bedriftssøke- og indekseringsapplikasjonen dokoniFIND hjelper brukere med å få tilgang til informasjonen de trenger, uavhengig av formatet eller depotet det befinner seg i. Den arbeider fra ett enkelt tilgangspunkt på tvers av alle applikasjoner, abstraherer innhold fra forskjellige datasiloer og fanger det opp på et sikkert sted. felles indeks, som umiddelbart viser alle resultater en bruker er autorisert til å få tilgang til. Du må bare vite hva du søker etter og ikke hvor du skal søke etter det.

Klikk her for å booke en demo

RETHINK DATA SEARCHES

RETHINK DATA SEARCHES

Søk med dokoniFIND

1. Søk etter ekspertise. Søk enkelt gjennom CV-er, følgebrev og all korrespondanse med HR- eller ansettelseskandidater.
2. Søk etter leveringskvitteringer. Søk enkelt etter leveringskvitteringer mens Accounts Payable verifiserer fakturaer for betaling.
3. Søk etter tidligere RFP-svar. Hvis du må by på arbeid eller svare på en RFP, kan du raskt finne svar gitt i tidligere forslag.
4. Søk i bildefiler. Fotografier, skjermbilder, tegninger og andre bildefiler (f.eks. CAD, PDF-er) som inneholder tekst er lett søkbare.
5. Søk etter personlige eller sensitive data. Ved å bruke dokoniFINDs persondatauttrekkere kan du umiddelbart identifisere om noen personopplysninger ligger i et datasett. Dette inkluderer førerkort, kredittkortnummer, passnummer osv. *Valgfritt, dette krever en tilpasset installasjon av våre profesjonelle tjenester.
6. Søk etter beste fremgangsmåter og maler. Filer merket som eksempler på beste praksis eller standard skjemamaler kan enkelt identifiseres ved å bruke dokoniFINDs tagging-funksjonalitet. Finn og se gjennom rettstvister eller due diligence-dokumenter.
7. Søk i e-postvedlegg. Finn enkelt informasjon som aldri ble lastet ned og arkivert. Mye informasjon ligger i ansattes e-postbokser.​​​​​​​

Identifiser raskt alle dokumenter og korrespondanse som er relevante for en kundeklage eller juridisk forespørsel.


Last ned brosjyre for mer informasjon

DOKONI FIND BROSJYRE

Molls GmbH kundehistorie

Les mer her

Related software

Related software

Send en melding

Send en melding

Jeg ønsker å jobbe smart og effektivt

Kontakt meg for en uforpliktende samtale

Ja, jeg ønsker å motta informasjon:

om nåværende produkter og tjenester fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbeidspartnere innen gruppen, som er skreddersydd mine personlige interesser. Dine data blir behandlet i henhold til våre retningslinjer for personvern.

Tekstfelt med * må fylles ut!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings