Del
Registrering og behandling av dokumenter på sitt beste
Document Navigator er et særdeles smart dokumentsystem som tilbyr smart dokumentfangst, behandling og distribuering, og bidrar til effektive digitale arbeidsflyter for dokumenter. Denne enkle og fleksible dokumentfangstløsningen styrer dokumentbaserte prosesser svært nøyaktig, slik at de ansatte kan konsentrere seg om sine oppgaver.
I mange små-og mellomstore bedrifter er det et kaos i jungelen av dokumenter. Med dette dokumentfangstsytemet kan du spare bedriften din for mye tid, penger og ressurser, og du kan bruke tiden din på "business" og kjernevirksomhet.
I følge BLI Awards tilbyr Konica Minolta Document Navigator bedrifter unike, men tilgjengelige verktøy som dra-og-slipp-verktøy for arbeidsflyt, kontakter til tredjepartsprogramvare og en rekke dokumentbehandlingsverktøy for å automatisere og øke effektiviteten i forretningsprosessene. Noe som gjør løsningen til en fortjent to ganger mottaker av en Buyer Lab Pick Award.
Tekstfelt med * må fylles ut!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings