• Dispatcher Phoenix - automatiser rutineoppgavene på kontoret

    Dispatcher Phoenix - automatiser rutineoppgavene på kontoretHeroSlider

Dispatcher Phoenix hjelper deg med å digitalisere og automatisere rutineoppgavene på kontoret.


Vil du effektivisere prosesser i bedriften din? Da bør du automatisere rutinemessige oppgaver, som håndtering av bilag, fakturaer og skjemaer, så langt det lar seg gjøre. Slik at du får tid til å konsentrere deg om de viktige oppgavene. Dette vil i tillegg forbedre produktiviteten på hele kontoret, redusere kostnader og bedre lønnsomheten. Passer til både små og store bedrifter.


Moderniserer de tunge, kjedelige og rutinemessige oppgavene i bedriften!


Dispatcher Phoenix-arbeidsflyt

Dispatcher Phoenix - automatiser rutineoppgavene på kontoret

Dokumentfangst

  • Mange metoder for å starte en arbeidsflyt
  • Skann via multifunksjonsprinteren
  • Hot folder
  • Web-opplasting
  • Mobil

Dokumentbehandling 

  • Konverter til søkbar PDF eller Microsoft Office-formater
  • Hent ut metadata fra dokumentet for å benytte til ønsket formål
  • Sladd eller uthev informasjon i dokumenter helt automatisk
  • Rut f.eks. fakturaer direkte inn i ønsket mappe, helt automatisk
  • Mye mye mer

Dokumentdistribusjon

  • Mange valg av tilkoblinger
  • Utganger til databaser eller xml-data
  • Konnektorer til de fleste skylagringstjenester og Office 365

Innhold og dokumentadministrering

  • Fleksibel planlegging etter behov
Se brosjyre for mer informasjon
Se brosjyre for mer informasjon