Dispatcher Phoenix hjelper deg med å digitalisere og automatisere rutineoppgavene på kontoret.
Vil du effektivisere prosesser i bedriften din? Da bør du automatisere rutinemessige oppgaver, som håndtering av bilag, fakturaer og skjemaer, så langt det lar seg gjøre. Slik at du får tid til å konsentrere deg om de viktige oppgavene. Dette vil i tillegg forbedre produktiviteten på hele kontoret, redusere kostnader og bedre lønnsomheten. Passer til både små og store bedrifter.
Moderniserer de tunge, kjedelige og rutinemessige oppgavene i bedriften!

Dispatcher Phoenix - automatiser rutineoppgavene på kontoret
Dokumentfangst
- Mange metoder for å starte en arbeidsflyt
- Skann via multifunksjonsprinteren
- Hot folder
- Web-opplasting
- Mobil
Dokumentbehandling
- Konverter til søkbar PDF eller Microsoft Office-formater
- Hent ut metadata fra dokumentet for å benytte til ønsket formål
- Sladd eller uthev informasjon i dokumenter helt automatisk
- Rut f.eks. fakturaer direkte inn i ønsket mappe, helt automatisk
- Mye mye mer
Dokumentdistribusjon
- Mange valg av tilkoblinger
- Utganger til databaser eller xml-data
- Konnektorer til de fleste skylagringstjenester og Office 365
Innhold og dokumentadministrering
- Fleksibel planlegging etter behov