PrimeCare

rethink device care

PrimeCare

Minimal nedetid og høy driftsikkerhet


Skulle du noen gang møte et problem med Konica Minolta-enhetene dine, er vårt mål å løse det så fort som mulig. Derfor introdusere vi Konica Minolta PrimeCare. Konica Minolta PrimeCare er en månedlig serviceavgift som gir kundene våre tryggheten om at våre utdannede teknikere leverer førsteklasses service raskt og effektivt, samt at de har reservedeler som sikrer høy kundetilfredshet og høy driftsikkerhet.

 

 

Fordeler

Konica Minolta PrimeCare service konsept vil gi deg følgende fordeler:


 

Høy driftsikkerhet

Alle servicetiltak – enten det er levering av forbruksvarer eller utsending av en tekniker – kan planlegges på forhånd for å minimere nedetid og maksimere kapasiteten med vår maskin-til-maskin-kommunikasjon (M2M) mellom utskriftsenhetene og Konica Minoltas serviceorganisasjon. Nedetid på utskriftsenhetene kan minimeres, produktiviteten forbedres og rutinemessig vedlikehold planlegges i henhold til brukernes arbeidsplaner. I tillegg blir rapporterte kundeproblemer løst raskt og enkelt i nesten halvparten av alle tilfeller via visuell fjernsupport. Det betyr at du kan få problemet løst i løpet av minutter, uten å vente i flere timer eller dager før teknikeren kommer på stedet.

Automatiserte tjenester

Fjernkommunikasjon gjør det mulig å bruke automatiserte tjenester, for eksempel levering av forbruksvarer og videresending av telleravlesninger direkte til Konica Minolta. Fjerntilkoblingen muliggjør direkte kontroll av kundens forbruksmateriell, inkludert oppstart av en automatisk levering så snart konsignasjonslageret når et spesifisert minimum. Brukerne slipper å bekymre seg for å bestille en ny toner for å sikre uavbrutt skriverfunksjonalitet. Automatisk telleravlesning gjør at brukerne slipper å finne telleravlesninger og videresende disse manuelt til Konica Minolta. Applikasjonen kontrollerer automatisk utskriftsvolum ved angitte intervaller, og de overførte tallene danner grunnlaget for korrekt fakturering.

Renere miljø

Ettersom klimaendringer er en av de mest umiddelbare globale bekymringene, er klimatiltak et av Konica Minoltas kjernemål. Visste du at flere hundre tusen servicebesøk unngås hver måned takket være teknisk fjernsupport? Med denne tjenesten bidrar du til å redusere CO2-utslipp og oppnår et mer bærekraftig og sunnere miljø. Konica Minolta ønsker å støtte kundene, slik at de kan nå sine egne bærekraftsmål. De bærekraftige tjenestene våre bidrar til at kundene våre oppnår høyere produktivitet og lavere kostnader, samtidig som det skapes en ansvarlig digital arbeidsplass.

PrimeCare brosjyre

Les mer om vår enestående service fra PrimeCare-brosjyren. Du finner detaljert beskrivelse av hva som er inkludert i servicepakken.

Last ned brosjyren

Vil du høre mer?

Legg igjen dine kontaktopplysninger og vi vil kontakte deg så raskt som mulig