Del
En interaktiv utveksling av informasjon mellom printerne dine og vårt system for tjenesteadministrering når det er nødvendig med vedlikehold av høy kvalitet
CS Remote Care leverer moderne maskin-til-maskin-kommunikasjon (M2M) mellom bizhub-printere og Konica Minolta-tjenesteorganisasjon: Den eksterne forbindelsen formidler all relevant data i sanntid og varsler Konica Minolta tidlig om rutinemessig vedlikehold eller andre nødvendige tiltak, for eksempel for å utbedre et teknisk problem. Via ekstern kommunikasjonsbane er det mulig å utløse automatiserte tjenester, for eksempel levering av forbruksvarer, og utløse oppgaver eksternt, inkludert tjenester som fastvareoppdateringer og enhetsinnstillinger. Via en ekstern skjerm kan veiledning og instruksjoner oppgis til sluttbrukere fra avstand. Nettportalen omfatter også grafisk og brukervennlig nettgrensesnitt med informasjon om printerens status og rapportering. CS Remote Care-konseptet er Konica Minoltas garanti for maksimert systemtilgjengelighet. Nedetid av printere kan minimeres og produktivitetsforbedringer og rutinemessig vedlikehold planlegges i samsvar med brukerens arbeidsplan.
Tekstfelt med * må fylles ut!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings