Del
Verdenen av produksjonstrykk vil aldri få den samme typen overskriftsfengende oppmerksomhet som andre teknologisektorer, for eksempel kunstig intelligens (AI) og tingenes internett (IOT), men den fortsetter å utvikle seg som et effektivt kommunikasjonsverktøy.
Når vi går mot et nytt år, ser vi akselerert automatisering, større bruk av utsmykning og fortsatt vekst i nettbaserte utskriftskjøp og utvikling av nettbutikker blant nøkkeldrivere. Det vi med sikkerhet kan forutsi selv i disse tider uten sidestykke, er at den ustoppelige trenden fra analog til digital produksjon vil fortsette.
Etterspørselen vil fortsette å øke etter komplett produksjonsprosess fra start til slutt med flere alt-i-ett-løsninger, samt behov for produksjonsenheter som trenger færre og mindre dyktige operatører. Og print vil fortsette å spille en viktig rolle i kommunikasjon på tvers av kanaler, inkludert utviklende områder som robotikk, IoT, AI og mobile enheter.
Å tilpasse strategier og taktikk med kreftene som påvirker konkurransen og kundenes forventninger er avgjørende, samtidig som det forenkler produksjonen for å møte krav om rask respons fra en stadig mer kresne kundebase. Programvare er også en avgjørende komponent i ønsket om økt lønnsomhet.
En av våre store programvaresuksesser har vært hos en av kundene våre, L’Oréal, for en online intern kampanje ved bruk av vår markedsautomatiseringsplattform Markomi. Utskrift er åpenbart avgjørende for å tiltrekke forbrukernes bevissthet. Men programvarefunksjoner muliggjør definisjon, segmentering, planlegging og sporing av multimediemarkedsføringskampanjer, for eksempel for den globale kosmetikkgiganten, som også inkluderer utskriftsapplikasjoner.
Vi ser på nært hold hvordan merkevareeiere ser etter innovative og engasjerende utskriftsløsninger for kommersielle og industrielle applikasjoner. Med en dedikert global støtte levert lokalt over hele verden, jobber vi tett med våre kunder og merkevarer i en partnerskapstilnærming og fortsetter å hjelpe dem med å revurdere utskriftsmuligheter.
Veksten av e-handel er definitivt en definerende trend for den fortsatte veksten av digital emballasje og etikettproduksjon for fremtiden, og dette vil ha stor innvirkning for kommersielle trykkerier. Spesielt må de være i stand til å reagere raskt og utvikle e-handelsspesifikke emballasjedesign som løser de iboende utfordringene med postdistribusjon, i stedet for detaljhandelen. Versjon og personalisering er også på vei oppover.
Generelt sett gjør utformingen av produktene til en vinner: Jo lenger individer fokuserer på en vare, jo mer sannsynlig er det at de velger den varen og gir den en høyere likingsvurdering. [10] For å hjelpe kundene i en partnerskapstilnærming med én kilde, fortsetter vi å styrke partnerskapet vårt med MGI Digital Technology (MGI).
Om Konica Minolta Business Solutions Europe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, som ligger i Langenhagen, Tyskland, er et heleid datterselskap av Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Med sin unike ekspertise innen bildebehandling, databehandling og databasert beslutningstakning, skaper Konica Minolta relevante løsninger for sine kunder - små og mellomstore bedrifter, store bedrifter og offentlig sektor, og løster problemer samfunnet står ovenfor. Som leverandør av digitale arbeidsplassløsninger hjelper Konica Minolta sine kunder med å identifisere og åpne opp potensielle digitaliseringsmuligheter og nå neste nivå i den digitale modenheten, ved å revurdere den digitale modenheten til organisasjonen. Til støtte for en "intelligent tilkoblet arbeidsplass", tilbyr Konica Minolta sky-, IT, adminstrert utskrifts- og videoløsningstjenester for fjernarbeid, samarbeid, arbedsflytadministrasjon og aturomatisering og sikkerhet. Selskapes suksess med å drive transformasjon bekreftes også av IDC, siden "IDC MarketScape: Worlwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" uttalte at Konica Minolta er "anerkjent globalt som en leder innen printtransformasjon". Konica Minolta har vært Microsoft Global Managed Partner siden 2021. Konica Minoltas tilbud om Igniting Print Possibilities hjelper skrivere, omformere og merkeeier med å maksinere arbeidsflytautomatisering for å øke effektiviteten. Selskapet levere rådgivning innen alle kommunikasjonsspørsmål samt, emballasje- og etikettskrivere, etterbehandlingsenheter, produserer utskriftsprodukter som skiller seg ut og skaper merverdi. Konica Minolta har etablert seg som markedsleder for produksjonstrykk i mer enn et tiår i Europa (InfoSource). For et økende antall organisasjoner er sukss i dag mer enn den snevre definisjonen av finansiell velstant- det inkluderer også å beskytte miljøet og ha en positiv innvirkning på deres arbeidsstyrke så vel som samfunnene de er innbygd i. Med sin forpliktelse til bærekraftig utviklings mål (SDG), Konica Minolta har lovet å konsekvent og forfølge sine mål for bærekraft og sosialt ansvar.
Selskapet har gjentatte ganger blitt anerkjent for sin rike historie med sosiale bidrag så vel som for å jobbe for å oppnå SDGs gjennom hele virksomheten og forsyningskjeden. Konica Minolta er oppført blant "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" og mottok det høyeste nivået i EcoVadis Sustainability Ratings.
For mer informasjon, besøk https://www.konicaminolta.eu/eu-en/news og følg Konica Minolta på Facebook, LinkedIn, YouTube og Instagram. Vilkår og produktnavn kan være varemerker eller registrert varemerke for deres respektive eiere og er herved anerkjent.
Team Manager Brand Positioning & Architecture, Content Strategy & Development
+49 (0) 151 622-06-281