Vilkår for vedlikehold og Remote Care avtale
- Uaktsomhet og feil oppstått ved brukerfeil, skade eller tap forårsaket av Kundens uaktsomhet og/eller brukerfeil (iht. brukeropplæring og bruksanvisning) og/eller unormal bruk av programvaren.
- Arbeid på Kundens server/nettverk eller feilretting på installasjonsstedet.
- Skade eller tap forårsaket av uautorisert arbeid utført av andre enn KMs personell eller personell autorisert av Leverandøren.
- Skade eller tap forårsaket av brann, vannskade, naturkatastrofer, ustabilt strømnett eller andre utenforliggende forhold som nevnt i punkt 2.18.
- Særlige kostnader i forbindelse med levering og installasjon av programvare som etter Leverandørens oppfatning skyldes spesiell beliggenhet og adkomst hos Kunden.
- Integrasjon mot skrivere og multifunksjonsmaskiner fra andre leverandører enn Leverandøren, med mindre dette er spesifisert på denne Avtalens fremside