Del
Konica Minolta, markedsleder innen digital etikett-produksjon, feirer 1000 installasjoner med sin svært vellykkede digitale trykkpresse - AccurioLabel, mindre enn sju år etter å ha kommet på etikettmarkedet. Teknologipionerens høykvalitetsplattform fortsetter å sette standarden for den digitale produksjonen av etiketter etter hvert som salgstallene fortsetter å øke.
Bare to år etter kunngjøringen av den 500 installasjonen fortsetter de digitale tonerbaserte pressene å dominere markedet, og de har hjulpet Konica Minolta med å få en markedsledende posisjon innen digitale etikettpresser med en markedsandel på 28 % i Europa i 2021. Dette stemmer overens med selskapets vellykkede strategi med å jobbe stadig tettere med sine kunder for å drive digital transformasjon og sette flere utskriftsmuligheter ut i livet. I dag er Konica Minolta stolte av å kunngjøre at Etiq’Lyon, generalist-produsenten av klistreetiketter, med sju ansatte i Caluire, i nærheten av Lyon i Frankrike, har blitt den 1000 kunden som investerer i AccurioLabel 230-pressen. «Siden vi fortsetter å investere i digital teknologi, som vi ser på som fremtiden, er vi svært stolte av å ha blitt den 1000 kunden til AccurioLabel-tonerpressen», sier Bertrand Genin, eieren av Etiq’Lyon. «Denne investeringen gjør det mulig for oss å tilby mange andre nye forretningsløsninger til kundene våre som er spredt på tvers av alle industrier og bransjer, takket være støtten vi får, svært god fargestabilitet i maskinen og høy produksjonshastighet.» Han la til: «Viktige faktorer som påvirket vår beslutning, var teknologien, svært konkurransedyktige totale eierkostnader og profesjonell støtte og respons fra deres ekspertpersonale. Konica Minolta har vært svært god til å lytte til oss og samarbeide om å levere etter våre krav.»
Team Manager Brand Positioning & Architecture, Content Strategy & Development
Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH
+49 (0)511 7404-5604