Del
Året som kommer, byr på etikett- og emballasjebedrifter/omformere mange nye muligheter innen digital trykking ettersom verden tenker nytt og går mot en periode med stabilitet etter å ha kommet seg etter påkjenningene til en pandemi.
En av våre store programvaresuksesser har vært hos en av kundene våre, L’Oréal, for en intern onlinekampanje ved å bruke vår markedsautomatiseringsplattform Markomi. Utskrift er åpenbart avgjørende for å tiltrekke forbrukernes bevissthet. Men programvarefunksjoner muliggjør definisjon, segmentering, planlegging og sporing av multimediemarkedsføringskampanjer, for eksempel for den globale kosmetikkgiganten, som også inkluderer utskriftsapplikasjoner.
Med tilleggsfordelene ved å lansere vår nye digitale blekkskriverpresse for bølgepappemballasje, går vi inn i et nytt år med tillit til fortsatt suksess i fremtiden. PKG-675i gjør det mulig for skrivere, omformere og merkeeiere å dra nytte av en brukervennlig løsning for deres on-demand emballasjeproduksjon – som matcher trenden mot mer tilpasset utskrift for bølgepappesker.
Om Konica Minolta Business Solutions Europe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, som ligger i Langenhagen, Tyskland, er et heleid datterselskap av Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Med sin unike ekspertise innen bildebehandling, databehandling og databasert beslutningstakning, skaper Konica Minolta relevante løsninger for sine kunder - små og mellomstore bedrifter, store bedrifter og offentlig sektor, og løster problemer samfunnet står ovenfor. Som leverandør av digitale arbeidsplassløsninger hjelper Konica Minolta sine kunder med å identifisere og åpne opp potensielle digitaliseringsmuligheter og nå neste nivå i den digitale modenheten, ved å revurdere den digitale modenheten til organisasjonen. Til støtte for en "intelligent tilkoblet arbeidsplass", tilbyr Konica Minolta sky-, IT, adminstrert utskrifts- og videoløsningstjenester for fjernarbeid, samarbeid, arbedsflytadministrasjon og aturomatisering og sikkerhet. Selskapes suksess med å drive transformasjon bekreftes også av IDC, siden "IDC MarketScape: Worlwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" uttalte at Konica Minolta er "anerkjent globalt som en leder innen printtransformasjon". Konica Minolta har vært Microsoft Global Managed Partner siden 2021. Konica Minoltas tilbud om Igniting Print Possibilities hjelper skrivere, omformere og merkeeier med å maksinere arbeidsflytautomatisering for å øke effektiviteten. Selskapet levere rådgivning innen alle kommunikasjonsspørsmål samt, emballasje- og etikettskrivere, etterbehandlingsenheter, produserer utskriftsprodukter som skiller seg ut og skaper merverdi. Konica Minolta har etablert seg som markedsleder for produksjonstrykk i mer enn et tiår i Europa (InfoSource). For et økende antall organisasjoner er sukss i dag mer enn den snevre definisjonen av finansiell velstant- det inkluderer også å beskytte miljøet og ha en positiv innvirkning på deres arbeidsstyrke så vel som samfunnene de er innbygd i. Med sin forpliktelse til bærekraftig utviklings mål (SDG), Konica Minolta har lovet å konsekvent og forfølge sine mål for bærekraft og sosialt ansvar.
Selskapet har gjentatte ganger blitt anerkjent for sin rike historie med sosiale bidrag så vel som for å jobbe for å oppnå SDGs gjennom hele virksomheten og forsyningskjeden. Konica Minolta er oppført blant "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" og mottok det høyeste nivået i EcoVadis Sustainability Ratings.
For mer informasjon, besøk https://www.konicaminolta.eu/eu-en/news og følg Konica Minolta på Facebook, LinkedIn, YouTube og Instagram. Vilkår og produktnavn kan være varemerker eller registrert varemerke for deres respektive eiere og er herved anerkjent.
Team Manager Brand Positioning & Architecture, Content Strategy & Development
+49 (0) 151 622-06-281