Konica Minolta

Norge

  • Norsk

Giving Shape to Ideas

Remote Care – Avtaler

SERVICE OG SUPPORT

TILBAKE

Remote Care – Avtaler

Din garanti for en effektiv support og drift av programvareløsninger

Remote Care Avtalen med Konica Minolta er din garanti for en effektiv support og drift av bedriftens programvareløsning. Konica Minolta tilbyr tre ulike Remote Care-pakker for dine programvareløsning. Med dette modulære servicekonsept utnytter vi hele potensialet i din programvareløsning og optimaliserer systemtilgjengeligheten. Mens vårt kompetente support team overtar kontrollen for dine programvareløsninger, kan du konsentrere deg fullt og helt om bedriftens kjernevirksomhet.

Konica Minolta tilbyr et modulært servicekonsept som er delt inn i tre nivåer etter hvilket support nivå som er ønskelig:

  1. Vedlikeholdsavtale: Dette er en 12 måneders vedlikeholdsavtale som er inkludert ved kjøp av programvare fra Konica Minolta. Avtalen gir deg tilgang til å laste ned oppdateringer av programvaren til den nyeste versjonen, samt tilgang til å laste ned løpende oppgraderinger og oppdateringer, inkludert eventuelle feilrettelser. Vi tilbyr support alle virkedager mellom 08-16 med en responstid innen 24 timer.
  2. Remote Care Light: Ved å kjøpe en Remote Care Light supportavtale, vil Konica Minolta hjelpe deg med feilsøking og feilretting via vår profesjonelle Service Desk ved å overvåke programvareløsningen, håndtere innkommende feilmeldinger og ikke minst drive proaktiv feilretting. Remote Care Light-avtalen garanterer en responstid på maks. 2 dager (16 timer), med mulighet for å kjøpe hurtighjelp på en ad-hoc-basis med en responstid på 4 timer.
  3. Remote Care Plus-avtalen: Ved å kjøpe en Remote Care Plus supportavtale, vil Konica Minolta hjelpe deg med feilsøking og feilretting via vår profesjonelle Service Desk ved å overvåke programvareløsningen, håndtere innkommende feilmeldinger og ikke minst drive proaktiv feilretting. Remote Care Plus-avtalen garanterer en responstid på maks. 1 dag (8 timer), med mulighet for å kjøpe hurtighjelp på en ad-hoc-basis med en responstid på 4 timer.
  4. Remote Care Plus Manage-avtalen: Ved å kjøpe en Remote Care Plus Manage supportavtale, vil Konica Minolta hjelpe deg med feilsøking og feilretting via vår profesjonelle Service Desk ved å overvåke programvareløsningen, håndtere innkommende feilmeldinger og ikke minst drive proaktiv feilretting. Remote Care Plus Manage-avtalen garanterer en responstid på maks. 4 timer, med mulighet for å kjøpe hurtighjelp på en ad-hoc-basis med en responstid på 2 timer. Avtalen omfatter også administrasjon av programvareløsningen samt operativsystemet til serveren, i henhold til leveransebeskrivelsen, inkludert oppdateringer av gjeldene versjon.

En Remote Care Avtale med Konica Minolta gir en garanti for effektiv support og høy oppetid på kundens programvareløsning. Tjenesten gir kunde muligheten til å konsentrere seg om bedriftens kjernevirksomhet og overlate overvåkningen og support til vårt kompetente support team. Uansett hvilken modul som velges vil alle henvendelser bli behandlet på vår sentraliserte support senter. Support senteret blir Single-point-of – contakt for alle henvendelser.