Følg oss:
Del
Vi står nå i en situasjon som vi ikke tidligere har opplevd. Det er en vanskelig situasjon for verden, men vi kan forsikre deg om at Konica Minolta Norge og globalt skal ta hensyn til deg som kunde i denne tiden. Vi ønsker at du skal vite at vi er her for deg.
1. Vårt servicekontor er bemannet og besvarer supporttelefoner. I tillegg har vi serviceteknikere tilgjengelig når det er særskilt behov, dog litt mer på avstand enn tidligere og i tråd med retningslinger fra myndighetene.
2. Om du ønsker å bestille eller avbestille service og forbrukerartikler (toner, papir etc): 22789800 / servicesenter@konicaminolta.no.
3. For bestilling av multifunksjonelle printere eller IT-tjenester: Ta kontakt med din salgskonsulent eller fyll ut skjema nedenfor
4. Smittehåndtering av printer
For å unngå at maskinen ikke blir en kilde til smitte, anbefales det at brukere spriter hender før og etter de har benyttet sin multifunksjonelle printer. Det anbefales å benytte papir eller klut – med desinfeksjonsmiddel, og ikke spraye direkte på displayet når maskinen skal desinfiseres. Se vårt FAQ-skjemaet hvor vi svar på det mest grunnleggende vedrørende våre produkter og smittehåndtering.
5. For IT-utstyr til hjemmekontor: nettbutikk@konicaminolta.no / Navn: Thomas Rostad Email: thomas.rostad@konicaminolta.no Tlf: 404 48 469
Smittehåndtering av printer
Se vår informasjon ang endringer i rammevilkår som gjør det nødvendig med ekstraordinære pristiltak.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings