Digital kontraktstyring

Perfekt kontraktadministrasjon reduserer både kostnader og feil

Jobb smartere med digital kontrakthåndtering.


Det er ikke enkelt å håndtere kontrakter, enten de er med kunder, leverandører, partnere eller ansatte. Selv tilsynelatende ubetydelige feil kan føre til bøter for manglende samsvar, tapte muligheter og kostbare juridiske tilsyn. Papirbaserte, manuelle prosesser har utfordringer og er lite effektivt, noe som øker sjansen for at slike problemer oppstår.

Enten du jobber med å håndtere driftskontrakter, rammeavtaler, lisenser eller vedlikeholdskontrakter, eller bare avtalene som er tilknyttet disse. Digital registrering av alle dokumenter som er relatert til en individuell kontrakt (inkludert e-poster, protokoller osv.), vil gi et viktig grunnlag for bedre kontroll og oversikt. 


Automatiserte prosesser og databasesystemet gjør det mulig å håndtere kontraktene mer effektivt, organisere kontroll, innkjøp og arkivering, automatisere prosesser og mye mer.

Digital kontraktstyring

Digital kontraktstyring

Kontrakthåndtering: alle funksjonene du trenger (samt noen til)

Alle som jobber med kontrakter og avtaler, kan skrive under på at dokumenter ofte forsvinner i arkivet til den aktuelle avdelingen. Dette resulterer i vanskelige og tidkrevende søk. Den generelle oversikten mistes raskt, og kontraktperioder og tidsfrister blir lett oversett. Alt dette fører til unødvendig bruk av tid og penger. 


Konica Minoltas løsninger for digital kontrakthåndtering kan nå hjelpe deg med å håndtere alle kontraktdokumenter i bedriften på en effektiv måte. Dette gir bedriften eller organisasjonen din fordeler som sentral kontrakthåndtering, gjennomsiktighet ved et tastetrykk, automatiserte prosesser, enkel vurdering av kontrakter, god kontroll over økonomien, gjennomsiktig, fleksibel og fullt dokumentert arbeidsflyt for godkjenning av kontrakter, datasikkerhet og mye mer. 


Kontrakthåndtering gir bedriften følgende fordeler:

Sentral kontrakthåndtering gir bedre gjennomsiktighet

Sentral kontrakthåndtering gir bedre gjennomsiktighet

Raske søk og optimal bruk av alle kontraktfordeler sparer deg for kostnader

Raske søk og optimal bruk av alle kontraktfordeler sparer deg for kostnader

Automatiske påminnelser sørger for at alle tidsfrister overholdes

Automatiske påminnelser sørger for at alle tidsfrister overholdes

Maksimer datasikkerheten med revisjonsikker arkivering og prosesser for dokumentgodkjenning

Maksimer datasikkerheten med revisjonsikker arkivering og prosesser for dokumentgodkjenning

Perfekt integrering i eksisterende CRM/ERP-systemer

Perfekt integrering i eksisterende CRM/ERP-systemer

Løsningen for kontrakthåndtering som du har ventet på

Løsningen for kontrakthåndtering som du har ventet på

Ta kontakt

Hvis du vil chatte med en av ekspertene våre om fordelene med å bruke Konica Minolta for å sette sammen den riktige kontrakthåndteringsløsningen for bedriften din, kan du kontakte oss ved klikke nedenfor.

Vil du vite mer om denne løsningen?

Vil du vite mer om denne løsningen?

Legg igjen en beskjed

Du hører fra oss snart

Ja, jeg ønsker å motta informasjon:*

om nåværende produkter og tjenester fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbeidspartnere innen gruppen, som er skreddersydd mine personlige interesser. Dine data blir behandlet i henhold til våre retningslinjer for personvern.

Tekstfelt med * må fylles ut!

Få innsikt i de siste digitaliseringstrendene!

Job Wizards gir gode råd.
Les mer
Hvordan jobbe smartere?