Bruker- og kostnadsadministrasjon

Automatisk bruksanalyse og avansert kostnadsberegning

Oppdag et moderne printmiljø som er skreddersydd til dine behov


Det er mange forskjeller mellom små virksomheter, mellomstore selskaper og internasjonale bedrifter.

Alle bedrifter har sin egen administrasjonsstil, egne behov, kunder og mål. Uansett hvilken organisasjon du representerer, tilbyr Konica Minolta deg en administrasjonsløsning for brukerkostnader som dekker dine behov. Denne skalerbare programvaren kan dekke dine faktiske behov, selv når disse endres etter hvert som bedriften utvikler seg.

Løsninger

Løsninger

Brukerkostnader og administrasjon

Sentralisert administrasjon av brukerkostnader for bedrifter reduserer printkostnadene dramatisk – ofte med så mye som 30 %. Du kan bruke denne overvåkingsløsningen til å nyte godt av et kostnadseffektivt og moderne printmiljø. Det er ikke nødvendig med store investeringer i printinfrastrukturen. Programvaren støtter Konica Minoltas multifunksjonsprintere og mindre printere. Det gir en enkel og effektiv kontroll over alle dine enheter, enten du er en liten virksomhet med et lite antall multifunksjonsenheter eller en internasjonal bedrift med kontorer i hele verden.

Printere
Printere fra Konica Minolta

Ønsker du det siste innen produksjonsprintsystemer? Da har du funnet det! Konica Minoltas systemer for produksjonsprint og kontor er bransjeledende. Her finner du blant annet løsninger som gir revolusjonerende farge bildekvalitet og lynrask print. Velg også mellom mange komplekse alternativer for profesjonell etterbehandling. Du kan enkelt bygge opp printerparken med våre modeller. Du kan administrere digitalt innhold. Få toppmoderne måleinstrumenter. Eller utforsk enkelt annen programvare for å oppnå den optimale arbeidsflyten for ditt behov. Dette helt uavhengig av størrelsen på bedriften din og hva den spesialiserer seg på.

Programvare
YSoft SafeQ printadministrasjon

YSoft SafeQ er en administrasjonsløsning som er designet for å gi deg kontroll og oversikt over printerens aktivitet. Denne løsningen gir deg muligheten til å ta faktabaserte beslutninger om bedriftens printmiljø- og infrastruktur. Bruk dette verktøyet til din fordel for å redusere print, kopierings- og skannekostnadene. YSoft SafeQ registrerer all aktiviteten til multifunksjonsprinterne, uavhengig av plassering – slik at du får trygghet, økt sikkerhet og produktivitet i hverdagen.

IT-tjenester
Vi er her for deg

Våre erfarne support spesialister kan hjelpe deg å svare på spørsmål du måtte ha. De kan også vise deg hvordan du bruker produktene. Tjenestene våre har et servicesystem som er utviklet slik at du og bedriften skal få fullt utbytte av løsningene. Vi tilbyr en rekke ulike tjenester. Blant annet optimaliserte utskriftstjenester, implementering av maskinvare- og programvare, administrering av arbeidsflyt for redusert dokumentforbruk og smarte sikkerhetstjenester som beskytter bedriften din.

Bruker- og kostnadsadministrasjon

Bruker- og kostnadsadministrasjon

Bruk YSoft utskriftsadministrasjon for bedrifter, og ta et steg fremover. Bidra til å introdusere moderne utskriftsmiljøer som er fleksible, kostnadseffektive og sikre. Dette verktøyet for brukerens kostnadsstyring kommer til å endre måten du styrer din utskriftsinfrastruktur på. Få kontroll på budsjettet samtidig som du sporer alle skanne-, utskrifts- og kopieringskostnader per bruker, per enhet eller per kontor. Finn problematisk utskriftsadferd og juster policyen deretter. I dette sentraliserte utskriftsmiljøet er et serverprogram koblet til alle enheter i nettverket til bedriftskatalogen, som gjør at du kan fastsette styringspolicyer eller introdusere mye mer effektiv arbeidsflyt. 


Med denne overvåkingsløsningen kan du ha kontroll selv om organisasjonen har mange prosjekter for mange klienter. Du kan tilordne en faktureringskode til hver enkelt, og tilordne kostnader til de respektive prosjekter. På denne måten blir det mye enklere å belaste kunden med nøyaktige utskriftskostnader i stedet for å dekke dem igjen og igjen. Analyser tydelige diagrammer og administrasjonsrapporter for å få raske og omfattende oversikter. For økt klarhet og effektivitet kan du også lage dine egne skreddersydde rapporter. 


YSoft SafeQ er et effektivt, fleksibelt og omfattende verktøy for brukerkostnadsstyring som leverer alle funksjonene som trengs for å strømlinjeforme arbeidsflyten, spare penger og dra nytte av mer transparent kostnadsrapportering.

Økt sikkerhet

Økt sikkerhet

Raske og tydelige kostnadoversikter

Raske og tydelige kostnadoversikter

Sentralt administrert

Sentralt administrert

Automatisk bruksanalyse

Automatisk bruksanalyse

Avansert kostnadsregnskap

Avansert kostnadsregnskap

Ta kontakt

Ta kontakt

Kontakt oss for mer informasjon

Tilpass din administrasjonsløsning for brukskostnader for å få fullt utbytte av alle funksjonene den tilbyr. Ikke sikker på hvordan du skal gjøre det? Kontakt oss for mer informasjon, våre erfarne spesialister hjelper deg gjerne med alle dine spørsmål og bekymringer.

Send en melding

Send en melding

Ja, jeg ønsker å motta informasjon:*

om nåværende produkter og tjenester fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbeidspartnere innen gruppen, som er skreddersydd mine personlige interesser. Dine data blir behandlet i henhold til våre retningslinjer for personvern.

Tekstfelt med * må fylles ut!