Del
Slutt på rutinemessig og manuelt arbeidi finansavdelingen, hvis du vil at din bedrift skal lykkes.Virksomheter trenger å administrere data på en riktig måte og behandle fakturaer nøyaktig. Dette holder virksomheten flytende og opprettholder sunne forhold til leverandører. Konica Minolta hjelper virksomheter med å ta kontroll og effektivisere fakturaprosessene med digitale fakturahåndteringsløsninger.
Bedrifter strever ofte med nettopp dette fordi de fremdeles er avhengige av papirintensivt, manuelt og repeterende arbeid. Og resultatet?
Kjedelig arbeid, treg dokument- og fakturabehandling, bortkastet tid, samt at regnskapsavdelingen kan gjøre flere feil. Selv om bedrifter mottar flere digitale fakturaer, blir fakturaene fortsatt skrevet ut på papir og arkivert. Dette kan føre til ineffektiv håndtering av papirinnhold. Det er også en tungvindt måte for regnskapsavdelingen å jobbe på.
Til alle nye ledere der ute, la oss ta en titt på tallene for å få litt mer innsikt. Forskning fra AIIM viser at det i gjennomsnitt tar nesten 9 dager å behandle en faktura, og det koster mer enn 8 euro per stykk.
Med digital fakturabehandling fra Konica Minolta kan du registrere alle inngående fakturaer, slik at de blir riktig tilordnet i systemet. Alle relevante fakturaopplysninger, for eksempel forsendelse, fakturanummer osv., blir automatisk behandlet, kontrollert og registrert ved hjelp av tekstgjenkjenning og intelligente algoritmer. Dette betyr at alle dine fakturaer er trygt lagret og at du alltid har tilgang til de fra din egen arbeidsstasjon. I tillegg blir alle registrerte fakturaer umiddelbart sendt videre til de ansvarlige avdelingene. Høres ikke dette nyttig ut?
Fakturabehandlingsløsninger fra Konica Minolta gir problemfri integrering i eksisterende ERP-systemer (Enterprise Resource Planning). Til syvende og sist handler det om å redusere manuell fakturabehandling, unngå feil, redusere tiden det tar å behandle fakturaer, og redusere kostnadene for selve fakturabehandlingen.
Ønsker du det siste innen produksjonsprintsystemer? Da har du funnet det! Konica Minoltas systemer for produksjonsprint og kontor er bransjeledende. Her finner du blant annet løsninger som gir revolusjonerende farge bildekvalitet og lynrask print. Velg også mellom mange komplekse alternativer for profesjonell etterbehandling. Du kan enkelt bygge opp printerparken med våre modeller. Du kan administrere digitalt innhold. Få toppmoderne måleinstrumenter. Eller utforsk enkelt annen programvare for å oppnå den optimale arbeidsflyten for ditt behov. Dette helt uavhengig av størrelsen på bedriften din og hva den spesialiserer seg på.
Utforsk de utallige måtene programvaren fra Konica Minolta kan forbedre bedriften din. Vi løser utfordringene dine, og effektiviserer ulike arbeidsmetoder med vårt tilbud av programvareløsninger. Med dine behov i tankene utvikler vi programvare som oppfyller kravene til selv de mest krevende globale organisasjonene. Vårt utvalg av programvare gjør blant annet at du kan redusere kostnadene for utskrifter og kopier. I tillegg kan du ta i bruk avanserte sikkerhetsløsninger for å sikre at sensitive dokumenter ikke havner i feile hender, pluss mye mer.
Våre erfarne support spesialister kan hjelpe deg å svare på spørsmål du måtte ha. De kan også vise deg hvordan du bruker produktene. Tjenestene våre har et servicesystem som er utviklet slik at du og bedriften skal få fullt utbytte av løsningene. Vi tilbyr en rekke ulike tjenester. Blant annet optimaliserte utskriftstjenester, implementering av maskinvare- og programvare, administrering av arbeidsflyt for redusert dokumentforbruk og smarte sikkerhetstjenester som beskytter bedriften din.
Med alle løsningene for registrering og dokumentbehandling som Konica Minolta har utviklet, kan enhver organisasjon dra nytte av automatisert fakturabehandling for leverandørreskontro. Viktigst av alt, løsningene for fakturabehandling reduserer feil, sikrer gjennomsiktighet og eliminerer flaskehalser i driften – samtidig som de samsvarer med forskrifter.
Uansett om fakturaene kommer frem til organisasjonen i papirform eller som e-postvedlegg, vil automatiseringsløsningen for leverandørreskontro effektivt registrere, organisere og levere fakturaene til de rette personene ved hjelp av omfattende alternativer for arbeidsflyt og ruting.
Automatiserte arbeidsflyter som effektiviserer tidkrevende manuelle oppgaver.
Umiddelbar tilgang til fakturaer som venter på å bli behandlet. Slutt på tidkrevende interne søk etter fakturaer i papirform – slik at du får tilgang til fakturaene dine når som helst, hvor som helst.
Mobilteknologi som gjør det mulig å godkjenne fakturaer på farten, slik at fakturaer kan godkjennes av relevante personer uansett hvor de er.
Fakturavalidering i sanntid for å oppdage feil raskere, løse problemer og forbedre forholdet til selgere og leverandører.
Strukturert digital registrering av alle inngående fakturaer.
Kontakt meg
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings