Stadig flere arbeidsflyter og prosesser bygges rundt sammenkoblede team og forskjellige avdelinger. Organisasjoner må tilby moderne samarbeidsverktøy og digital arbeidsplass til sine ansatte for å opprettholde den effektive og produktive måten å jobbe på, for å møte kundenes forventninger og for å få fart på virksomheten. Konica Minolta leverer skytjenester og -løsninger innen samarbeid, informasjonsadministrasjon, IT-infrastruktur og kontorutskrift for å sikre at organisasjoners forretningsprosesser, dokumenter og informasjon er eksternt tilgjengelig – uavhengig av sted, tid og enhet. Løsningene muliggjør individuell fleksibilitet og mobilitet for å bringe ansatte og eksterne partnere nærmere hverandre. Samarbeid og kommunikasjon påvirker virksomheten din. Det er knyttet til arbeidsflyter og prosesser som interne og eksterne behov: bedriftshåndbok, HR-systemer, intranett, reiseregninger, informasjonsdeling med interne og eksterne interessenter, kontraktsstyring og prosjektledelse. Tilgjengelig når som helst, hvor som helst, på hvilken som helst enhet. Nye måter å jobbe på krever systemer som gjør samarbeid enkelt og sømløst.
Effektivt samarbeid driver produktiviteten og gir bedrifter et kritisk forsprang. Skybaserte løsninger gjør det mulig for organisasjoner å dra full nytte av fordelene som tilbys av samarbeidsplattformer. Å flytte selskapets infrastruktur til skyen, gir en ny vinkel på samarbeid. Skytjenester muliggjør skalerbarhet når virksomheten endres, tilgang til de nyeste samarbeidsverktøyene og forretningsapplikasjonene, og fordelen med å jobbe mobilt og ha jevne arbeidsflyter og forretningsprosesser.
Workplace One – IT-plattform for det moderne selskapet. Den dekker alle dine IT-behov. Fokuset er på å tilrettelegge din daglige drift ved å administrere og være vert for IT-infrastrukturen til selskaper og forretningsapplikasjoner i skyen. Det er et fleksibelt, sikkert samarbeidsområde med Microsoft 365-lisenser og eksterne skrivebordstjenester.
Spesielt for små og mellomstore bedrifter innebærer det store utfordringer å påta seg etableringen av et digitalt samarbeidsmiljø og en moderne arbeidsplass for sine arbeidere alene: Det er mangel på passende ressurser og budsjett.
I tillegg må løsningene være helhetlige – samarbeidsløsninger må være kompatible med eksisterende løsninger slik at de er enkle å administrere og bruke. Bedrifter krever også skalerbare og fleksible løsninger som tilpasser seg endrede behov i virksomheten.
Med vår helhetlige tilnærming hjelper vi deg med å gjøre det enkelt å jobbe sammen med eksterne team og kolleger – spesielt når de opererer fra forskjellige plasser. Vi tilbyr deg løsninger for et bredt spekter av moderne samarbeidsapplikasjoner som implementeres og justeres basert på dine behov.
Den økende etterspørselen etter fleksibilitet endrer seg dramatisk i våre arbeidsrutiner: ansatte krever muligheten til å jobbe eksternt, mens samarbeid på tvers av team, avdelinger og selskaper krever en ny tilnærming til arbeidet – og dedikert støtte til digitale samarbeidsverktøy.
Måten vi jobber i et profesjonelt miljø har endret seg fundamentalt de siste årene. Det har sett fremveksten av en ny stjerne: samarbeid. Andelen av den totale arbeidstiden som fulltidsansatte bruker på virtuelt eller digitalt samarbeid har doblet seg på mindre enn et tiår fra kun 7 % i 2013 til 14 % i 2019.
Elajo er et av Sveriges ledende elektrisitets-, maskin- og energiselskaper, og tilbyr bred kompetanse og en kunnskapsrik stab på nærmere 900 ansatte.
Vi vet at hver organisasjon er unik, og det er derfor hvert engasjement starter med en samtale. Vi er klare til å lytte, så kontakt oss i dag.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings