NYTT Webinar: Den nye måten å jobbe på.

Del

Den nye måten å jobbe på.

Frustrert hjemmekontorist? Kanskje ikke? Det fungerer vel egentlig bra å jobbe hjemmefra? Mange av våre kunder rapporterer det. Digitale muligheter kombinert med god norsk arbeidsmoral = en forsmak på det som lenge er blitt sagt å være morgendagens arbeidsformer.


Vi opplever nå det vi i Konica Minolta kaller Fremtidens arbeidsplass, som er den nye mobile og digitale måten å jobbe på. Men hjemmekontor og mobil arbeidsform fører også med seg litt mer armer og ben. Litt mer kaos, dokumenter og informasjon som går i ball og ting som hoper seg opp. Da trenger du programvare som som sørger for orden, struktur og arbeidsflyt.  Resultatet er mindre frustrasjon og sparte kostnader. Og ikke minst fyller dette sikkerhetshullene mange hjemmekontor og bedrifter mangler!


Vi ønsker alle å jobbe effektivt og normalt utenfor kontoret, samtidig ønsker vi å håndtere data og dokumenter på en GDPR-vennlig måte i tråd med firmaets retningslinjer. Men det er lett å slurve og ta snarveier. 


46 % av ansatte deler sensitive og konfidensielle dokumenter fra private plattformer.

86 % sier de lagrer informasjon "overalt" og har dårlige rutiner for dokumentlagring.


Dette skaper sikkerhetshull i bedriften. I følge en undersøkelse fra Gartner skjer dette oftest når ansatte jobber utenfor kontoret. 


Har du informasjon og dokumenter lagret litt her og litt der? Opplever du at du bruker mye tid på å finne igjen dette? Norske bedrifter og ansatte opplever daglig utfordringer med dokumenthåndtering: Altså dokumenter, filer og informasjon som er lagret overalt, - i innboks, på fellesområder, desktop, mapper etc. Dokumenter som for alltid blir tapte, eller som man bruker mye tid på å finne igjen. 


Kjenner du deg igjen her, så må du ikke gå glipp av dette webinaret. 


På dette webinaret skal vi vise deg hvordan du kan jobbe fra hvor som helst, men samtidig alltid ha informasjonen du trenger lett tilgjengelig. Vi ser på hva det innebærer å jobbe anno 2020 og vi ser på et dokumentsystemet som kan bidra med dette:


  • Få tilgang til alle dokumenter du trenger for å jobbe effektivt. Ha alltid siste og mest oppdaterte versjon av et dokument tilgjengelig på et blunk. Tenk hvor mye tid du sparer deg!
  • Få verktøy for sentral kontroll med fremtidige utgifter. Dette er utgifter som knytter seg til forpliktelsene organisasjonen har i form av avtaler med underleverandører.
  • Få muligheten til å håndtere dokumenter og informasjon på en riktig , compliant og datasikker måte, - også når du ikke jobber på kontoret. 




Foredragsholdere

Foredragsholdere
thomas g 2 open image in modal
quotation marks

Digitale personalmapper omfatter alt fra automatisert dokumentfangst til nettbaserte digitale skjemaer, - en løsning som vil flytte deg og bedriften din trygt inn i det 21. Århundre.

Thomas Grønlie

Digitaliseringsekspert i Konica Minolta

Agenda

Agenda
13.
mai 2020

Webinar 13. Mai, kl 15.00

Webinaret foregår i Microsoft Teams. Still gjerne våre spesialister spørsmål under eller i etterkant av seminaret.

Jeg ønsker å få tilsendt et opptak av dette webinaret

Avholdt webinar